Bu gün sizlere world of tanks T29 Anımı paylaşmak istiyorum, Lakeville haritasın da savaş başladı, solda bulunan yükseltide yerimi almıştım ve iki takımda da arty yoktu. Karşı daki vadi den tanklar gözükmeye başlamıştı takımım daki tanklar atışlarıyla, küçük darbeler alıyor ama beni daha farketmemişlerdi tam zayıf noktalarına nişan aldım ve %45 hasar vermiştim, bizim takım uçurum kenerından da büyük hasarlar almıştı ve en az dört tank inflak olmuştu. sol gurup da aynı şekilde hasarlar almıştı ve kala kala üç tanka on tank kalmıştı ama ağır hasarlı tankları da vardı ben yerimi korudum ve nasıl olsa yendik gibisinden gelen tankları bir bir patlatıyordum takımım daki diğer tanklar da patlayınca karşımda altı rakip tank kalmıştı, baseyi çok iyi gören bir noktadaydım düşük tiar tank baseye geldi, ve ne olduğunu anlamadan inflak olmuştu sağdaki vadiden gelen tank iyice bana yaklaşmıştı, ama beni göremedi ve tek atışımla inflak oldu ve aynı yönden hızlıca gelen tank ne olduğunu anlamadan tek atış da o da patladı, baseye yaklaşan iki ağır tank bu işi biz bitiririz dercesine, baseye daldı bana biraz hasar da verdiler ama ikisi de açı sonu tattılar, uçurum kenarından baseye giren bir tank yeter artık dedi ve oda darbeyi aldı ve inflak oldu sol kenar dan sinsi sinsi gelen tank bana ağır hasar verdi.

Bende artık daha fazla tank patlatacağımı sanmıyordum ama rakip tank biraz ürkek hareket ediyordu, bu fırsatı değerlendirmem gerektiğini düşündüm ve ona doğru yönelip hızlıca yanına gittim, birde ne göreyim rakip manevra yaparken tankı yamaca taktırmış ne sağa döne biliyordu nede sola ne ileri ne de geri asılı kalmıştı, namlusu sadece yeri ve gizasında sağı solu görebiliyordu taret üst kapağına nişan aldım ve bam savaşı kazanmıştık takımdan üç dört kişi beni izliyormuş tebrik ettiler, rakip takımdan da tebrik edenler olmuştu sekiz tankı bu savaşta inflak ettirmiştim.

Yorum Gönder

 
Top